Schroń się
pod PARASOLEM
O TERAPEUTCE
Małgorzata Steć ukończyła filologię polską ze specjalizacją edytorstwo i marketing wydawniczy na Uniwersytecie Wrocławskim, Podyplomowe Studia Logopedii w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu oraz Neurologopedię Kliniczną z Wczesną Interwencją Logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. W latach 2009-2019 była wykładowcą akademickim w Dolnośląskiej Szkole Wyższej na Podyplomowych Studiach Logopedii.
Ukończyła kurs Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia oraz uzyskała certyfikat mioterapeuty.
Założycielka PARASOL Centrum Wspierania Rozwoju w Żernikach Wrocławskich.
Kwalifikacje podnosi poprzez systematyczny udział w konferencjach naukowych, szkoleniach, kursach logopedycznych, poprzez studiowanie literatury fachowej, a nade wszystko dzięki praktyce jako terapeuta mowy. Od kilkunastu lat czynnie pracuje jako logopeda, specjalizuje się w terapii dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadą wymowy, pracuje zgodnie z założeniami Metody Krakowskiej.
Lubi podróżować, a szczególnie wędrować po górskich szlakach, stale pragnie poznawać nowe miejsca i nowych ludzi. Jest uzależniona od czytania książek i dobrej kawy – jedno i drugie pochłania w niezdrowej ilości.
SZKOLENIA
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie (mgr E. Mendala-Kwoczek)
- Terapia logopedyczna małego dziecka (od 2 do 5 roku życia) w przypadku ORM, afazji dziecięcej, ASD - praktyczne rozwiązania (mgr J. Pałasz)
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna (mgr A. Rosińska)
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza - terapia – masaż (mgr K. Gromelska)
- Moje sylabki – sylabowa metoda nauki czytania prof. Jagody Cieszyńskiej (dr J. Leszka)
- Niedokształcenie mowy o typie afazji (afazja dziecięca). Diagnoza i terapia (dr A. Żywot)
- Moje dziecko (uczeń, pacjent) nie mówi! Co to może być? Diagnoza różnicowa zaburzeń rozwoju językowego dziecka (dr J. Leszka)
- Moje sylabki – nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną (dr J. Leszka)
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii (mgr E. Wojewoda, mgr A. Kalczyńska)
- Karmienie terapeutyczne. Tekstura - Human Touch Feeding Therapy (dr M. Habik)
- Diagnoza i terapia ryzyka dysleksji dzieci w wieku przedszkolnym (dr J. Leszka)
- Dziecko z mutyzmem w rzeczywistości szkolnej (mgr M. Grzelczyk)
- Terapia jąkania u dzieci w wieku szkolnym (dr K. Węsierska)
- Opóźniający się rozwój mowy (dr I. Michalak-Widera)
- Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki – cykl szkoleń DODN
- Skuteczne metody pracy logopedycznej cz. II. (dr I. Michalak-Widera)
- Skuteczne metody pracy logopedycznej cz. I. (dr I. Michalak-Widera)
- Diagnoza i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych w przebiegu pasażu pokarmowego oraz rozwoju komunikacyjnego (dr A. Łada)
- Jąkanie wczesnodziecięce – profilaktyka, diagnoza i terapia (dr K. Węsierska)
-
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych – cykl szkoleń DODN
- Afazja rozwojowa (dzieci szkolne) - postępowanie terapeutyczne z uwzględnieniem nauki czytania i pisania (mgr K. Szłapa)
- Afazja motoryczna u dzieci - diagnoza i postepowanie terapeutyczne (mgr K. Szłapa)
- Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii osób z zaburzeniami komunikacji językowej (dr n. hum. A. Prożych)
POZNAJ POZOSTAŁE TERAPEUTKI
Małgorzata
Kowalczykiewicz
NEUROLOGOPEDA
PEDAGOG
TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
Agnieszka
Litwa-Ziopaja
PSYCHOLOG
PSYCHOTERAPEUTA
TRENER TUS
Katarzyna
Śledzińska
DIETETYK
Wiktoria
Długosz
PSYCHOLOG
TRNER TUS
Anna
Matusewicz
PSYCHOLOG
TERAPEUTA PEDAGOGICZNY
ARTETERAPEUTA
TRENER TUS
Aleksandra
Idczak
PEDAGOG
TRENER TUS